دهه 1970 ، تلاش زیادی برای تحقیق در مورد سیستمهای بی نظم و خصوصیات

دهه 1970 ، تلاش زیادی برای تحقیق در مورد سیستمهای بی نظم و خصوصیات سیگنالهای بی نظم تولید شده انجام شده است. سیگنالهای هرج و مرج مشخص شده توسط پهنای باند ، همبستگی خودکار شبه مانند و ویژگیهای همبستگی کم ، سیگنالهای طیف گسترش مفید برای حمل اطلاعات دیجیتالی هستند. گسترش طیف به یکی از محبوب ترین تکنیک های مدولاسیون برای ارتباطات بی سیم پرسرعت تبدیل شده است. این سیگنالها از پهنای باند بسیار گسترده ای را برای انتقال اطلاعات با سرعت داده نسبتاً کم استفاده می کنند و دارای مزایایی مانند احتمال کم رهگیری ، مقاومت در برابر گیر کردن ، قابلیت دسترسی چندگانه و کاهش اثر چند راهی است که به ویژه در یک سناریو بی سیم از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. . علاوه بر لذت بردن از مزایای فوق ،
مطالعه اولیه سیستم های ارتباطی مبتنی بر هرج و مرج در یک مورد با یک کاربر متمرکز بود. در چند سال گذشته ، تلاش بیشتری برای بررسی سیستم هایی با قابلیت دسترسی چندگانه انجام شده است که این ویژگی اصلی سیستم های ارتباطی با طیف گسترده است. ارتباطات دیجیتال با هرج و مرج مطالعه مفصلی از برخی از طرح های دسترسی چندگانه را که برای ارتباطات مبتنی بر هرج و مرج استفاده می شود ، ارائه می دهد و عملکرد آنها را ارزیابی می کند. علاوه بر این ، اثربخشی تکنیک های تشخیص چند کاربر ، که هدف اصلی آنها کاهش تداخل بین کاربران و در نتیجه بهبود عملکرد است ، در متن سیستم های ارتباطی دیجیتال با دسترسی چندگانه ارزیابی می شود.موضوع داغ تحقیق
فن آوری های ارتباطی را برای آینده توصیف می کندهنگسازی دیجیتال برای فیلم و ویدئو یک راهنمای عملی ، عملی و راهنمای عملی است که به مشکلات و انتخاب های دشوار پیش روی آهنگساز حرفه ای در موقعیت های واقعی زندگی می پردازد. این تکنیک ها ، ترفندها و راه حل هایی برای مقابله با عناصر ضعیف شلیک شده ، مصنوعات رنگی و نور ناسازگار است که م compلفه های واقعی بدخیم را که روی عکس های واقعی کار می کنند ، ارائه می دهد. روشهای عملی عمیقی برای استخراج مات ، روشهای دفع ناخن ، عملیات ترکیب و اصلاح رنگ به خوانندگان ارائه می شود – “گوشت و سیب زمینی” تمام جلوه های دیجیتالی.
کامپوزیت ترکیبی هنری از چندین عنصر متفاوت از منابع مختلف در یک تصویر واحد است در حالی که به نظر می رسد تمام عناصر جز component در یک فضای نوری قرار دارند و با همان دوربین عکاسی می شوند. هنگام روبرو شدن با کامپوزیت بد ، هر ناظری تشخیص می دهد که مشکلی وجود دارد – هنرمند می داند که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل شده است و تکنسین می داند که چگونه آن را برطرف کند. یک آهنگساز خوب باید هم یک هنرمند باشد و هم یک تکنسین.
این کتاب که توسط یک آهنگساز ارشد با بیش از ده سال تجربه در هر دو فیلم سینمایی و تلویزیون پخش شده است ، طیف گسترده ای از راه حل های جایگزین را ارائه می دهد که باعث صرفه جویی در ساعت ها در هنگام کامپوزیت می شود تا سعی کند باعث شود آنها درست به نظر برسند در حالی که ابزار اصلی وجود ندارد کار کردن. یک CD-ROM همراه نمونه هایی از بسیاری از موضوعات ارائه شده در این کتاب را ارائه می دهد.
نویسندگان از پیشگامان تحقیق در ارتباطات مبتنی بر هرج و مرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *