محاسبات دیجیتال چرخه موتور مجموعه ای از هفت مقاله است که قبل از جلسات فنی

محاسبات دیجیتال چرخه موتور مجموعه ای از هفت مقاله است که قبل از جلسات فنی جامعه مهندسان خودرو طی سالهای 1962 و 1963 ارائه شده است. مقالات طیف موضوع رویدادهای چرخه موتور را شامل می شود ، از بررسی ترکیب و خواص سیال کار برای شبیه سازی وقایع فشار-زمان در محفظه احتراق. جلد برای ارائه مطالب در یک توالی منطقی تنظیم شده است. دو فصل اول مربوط به حالت های تعادل سیال در حال کار است. این موارد شامل غلظت گونه های مختلف از هر اهمیتی است که ممکن است در محصولات تعادل در حالت تعادل ظاهر شود و همچنین فشارها و درجه حرارت مورد انتظار. به دنبال آن فصلهای جداگانه ای در نمودارهای مولر محصولات احتراق و چرخه اتو دنبال می شود. دو فصل آخر به سنتز چرخه موتور جرقه از اطلاعات اساسی در مورد ترمودینامیک ، انتقال حرارت و احتراق متمرکز است. نتایج حاصل از سنتز این چرخه ها با چرخه واقعی تولید شده توسط یک موتور مقایسه می شود.پیشرفت های اخیر فن آوری ، یک بحران آزمایش را در صنعت الکترونیک ایجاد کرده است – مدارهای الکترونیکی کوچکتر و کاملاً یکپارچه و تکنیک های جدید بسته بندی دسترسی فیزیکی به گره های آزمایش را دشوارتر می کند. روشهای جدید آزمایش برای نسل بعدی تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز است و تأکید زیادی بر توسعه این روشها شده است. برخی از تکنیک های رایج در حال حاضر شامل طراحی قابلیت آزمایش (DFT) ، خودآزمایی داخلی (BIST) و تولید بردار تست خودکار (ATVG) است. این کتاب مقدمه ای عملی در مورد این روش ها و سایر تکنیک های تست ارائه می دهد. برای هر تکنیک معرفی شده ، نویسنده نمونه هایی از دنیای واقعی را ارائه می دهد تا خواننده بتواند به دانش عملی نحوه انتخاب و بکارگیری این روشهای آزمون که به طور فزاینده ای مهم هستند ، دست یابد.ای کامل و کاربردی برای مدیریت گرافیک های رنگی روی دسک تاپ برای Mac و PC – از اسکن ، ایجاد و دستکاری تصاویر گرفته تا پردازش برای دستگاه های مختلف خروجی رنگ. این کتاب مفید را روی میز خود نگه دارید تا به شما کمک کند تا برای طیف گسترده ای از کارها ، نتایج حرفه ای تری از نظر رنگ داشته باشید.
یک CD-ROM همراه به شما امکان می دهد نمونه های عملی تکنیک های رنگ در طراحی گرافیک را بر روی صفحه مشاهده کنید ، و تکنیک های شرح داده شده در کتاب را نشان می دهد.تباطات دیجیتال به دلیل تکثیر پرتوهای رادیویی ، ماهواره ، فیبرهای نوری ، رادار و سیستم های بی سیم متحرک نقش مهمی در سیستم های انتقال عددی دارد.
تجزیه و تحلیل کامل از ساختارهای مورد استفاده برای فن آوری انتشار یا دریافت
مجموعه ای از رویکردها برای پیاده سازی در طراحی مدار فعلی و آینده
خلاصه ای از مراحل طراحی با مثال و تمرین برای هر مدار
این کتاب اصول و روشهای اساسی طراحی ارتباطات دیجیتال را با تأکید بر سیستمهای ارتباط از راه دور و اصول انتقال باند پایه ارائه می دهد. با تمرکز بر مثالها و تمرینات ، این کتاب شما را با یک درمان عملی و واقعی از مشکلات ارتباطی آماده می کند.
اصول اساسی رنگ دیجیتال با جزئیات توضیح داده شده است:
· مدل های رنگی
· روش هایی که اسکنرها ، نمایشگرها و چاپگرها از عهده کنترل رنگ
استفاده می کنند
· روش های کالیبراسیون سیستم · فرایندهای مدیریت
رنگ · ویژگی های پردازش رنگ در نرم افزار
· تبدیل رنگ
نمونه های عملی تکنیک های رنگ در طراحی گرافیک با استفاده از انواع نرم افزارها نشان داده شده است: Photoshop ، Fractal Poser و Metatools Bryce. نمونه ها از طریق یک سری کارگاه های آموزشی شما را به سمت فرآیندهای مختلف هدایت می کنند.
کن پندر یک طراح مستقل است. وی ، برای سالها ، مدیر IBM بود ، از جمله چهار سال به عنوان مدیر مرکز فناوری ساخت رایانه های اروپا در آلمان. او همچنین نویسنده “دیجیتال گرافیک دیجیتال” و “دیجیتال ویدئو برای دسکتاپ” برای کانون مطبوعات است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *