الکترونیک مصرفی هرگز به اندازه گذشته و در دو سال اخیر با محصولات جدید مصرفی

الکترونیک مصرفی هرگز به اندازه گذشته و در دو سال اخیر با محصولات جدید مصرفی درگیر نبوده است. دستگاه هایی که در صحنه ظاهر شده اند ، منجر به تغییرات عمده ای در نحوه گوش دادن به موسیقی ، دسترسی به اینترنت ، برقراری ارتباط ، تماشای فیلم ، بازی ، عکسبرداری ، کار با اتومبیل – حتی به صورت زنده – از طریق مصرف کنندگان می شوند.ندسی کنترل دیجیتال با تأکید بر طراحی مهندسی ، اصول و کاربردهای اساسی مهندسی کنترل دیجیتال را پوشش می دهد.
کنترل کننده های دیجیتال تقریباً بخشی از همه سیستم های مدرن شخصی ، صنعتی و حمل و نقل هستند. بنابراین هر دانشجوی ارشد یا تحصیلات تکمیلی مهندسی برق ، شیمی یا مکانیک باید با تئوری اساسی کنترل کننده های دیجیتال آشنا باشد. این کتاب دارای بخشهای Matlab در انتهای هر فصل است که نحوه اجرای مفاهیم فصل را نشان می دهد. از ریاضیات برای کمک به توضیح مفاهیم استفاده می شود ، اما در کل متن بحث به طراحی و پیاده سازی گره خورده است. این شامل مواد مرور برای کمک به درک تجزیه و تحلیل و طراحی کنترل دیجیتال است.
به عنوان مثال می توان به بحث در مورد سیستم های زمان گسسته در حوزه زمان و دامنه فرکانس (بررسی شده از دوره سیستم های خطی) ، و طراحی منبع ریشه در دامنه s و دامنه z (بررسی شده از دوره کنترل بازخورد) اشاره کرد. علاوه بر مباحث اساسی مورد نیاز برای یک کلاس ارشد / تحصیلات تکمیلی یک ترم ، متن شامل برخی از مطالب پیشرفته است که آن را برای یک کلاس مقدماتی سطح تحصیلات تکمیلی یا برای دو چهارم در سطح ارشد / تحصیلات تکمیلی مناسب می
نمونه هایی از مباحث اختیاری روشهای فضای-فضایی است که ممکن است در یک دوره یک ترم کوتاه تحت پوشش کوتاه قرار گیرند و سیستمهای غیرخطی زمان
الکترونیک دیجیتال منجر به این جهش ها در توسعه محصول شده است ، امکان تبادل راحتتر رسانه ، محصولات ارزان تر و قابل اطمینان تر و خدمات مناسب را فراهم می کند.یستم های الکترومکانیکی استفاده شده در شاخه های مختلف صنعت اغلب به عنوان درایو ماشین های کاری استفاده می شوند که باید با انرژی الکتریکی به طور مداوم ، دوره ای یا حتی گسسته تغذیه شوند. برخی از این ماشین ها با سرعت ثابت کار می کنند ، برخی دیگر به کنترل انرژی گسترده و متفاوتی نیاز دارند. در بسیاری از طراحی ها علاوه بر ویژگی های دینامیکی مورد نظر ، به همکاری همزمان چندین درایو الکتریکی نیز نیاز است. به همین دلایل ، کنترل همکاری و پویایی سیستم های الکترومکانیکی نیاز به استفاده از رایانه دارد.
این کتاب از آنجا که سیستم درایو الکتریکی را از یک سو به عنوان عنصر یک سیستم کنترل و از سوی دیگر به عنوان عنصری از یک سیستم پیچیده اتوماتیک در نظر می گیرد ، رویکردی غیرمعمول را در پیش می گیرد. این دو گرایش در توسعه کنترل خودکار درایوهای الکتریکی منجر به ایجاد حجمی شده است که نمای کاملی از انواع رویکردهای مختلف برای طراحی سیستم های کنترل ارائه می دهد.
این کتاب راهنما ، مهندسی بسیار موردنیاز و جامع برای دنیای پویای الکترونیک مصرفی دیجیتال امروز است.
این جزئیات کامل در مورد فن آوری های کلیدی امکان پذیر ، استانداردها ، سیستم های تحویل و دریافت ، محصولات ، لوازم خانگی و سیستم های شبکه را فراهم می
هر فصل یک پیشرفت منطقی از یک مرور کلی بر روی هر دستگاه ، به پویایی بازار ، به فن آوری های اصلی و اجزای سازنده آن محصول خاص را دنبال می کند. این کتاب به طور کامل تمام دسته های اصلی کالاهای مصرفی دیجیتال را شامل می شود: تلویزیون دیجیتال ، صدای دیجیتال ، دستگاه های ارتباطی تلفن همراه ، کنسول های بازی ، دستگاه های پخش دی وی دی ، رایانه های شخصی و لوازم جانبی ، دستگاه های نمایشگر ، دستگاه های تصویربرداری دیجیتال ، پایانه ها و پد های وب ، PDA ها و سایر گوشی های دستی ، تلفن های همراه / تلفن های ویدیویی ، دستگاه های telematics ، کتابهای الکترونیکی و خوانندگان و بسیاری دیگر از محصولات فعلی و آینده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *