بیماری های گوارشی در صحرای آفریقا: تغییرات و چالش ها ، بررسی عمیقی در

بیماری های گوارشی در صحرای آفریقا: تغییرات و چالش ها ، بررسی عمیقی در مورد ظهور بیماری های گوارشی غربی در جنوب صحرای آفریقا (SSA) فراهم می کند. برای کسانی که به علل عمده بیماری های ‘غرب’ علاقه مند هستند ، الگوهای آفریقا همیشه در ظهور بیماری های غربی تأثیر داشته و الگوی این شرایط و سیر بالینی آنها را روشن می کند. پوشش شامل اپیدمیولوژی موجود بیماریهای GI در SSA ، روندهای در حال رخ دادن و زمینه سایر بیماریهای در حال ظهور است. این کتاب که برای محققان ، متخصصان گوارش و متخصصان داخلی مناسب است ، جدیدترین تحقیقات را در یک حجم کامل و یکجا جمع کرده است.شواهدی از تغییرات رخ داده در بیماری های گوارشی در جنوب صحرای آفریقا به دلیل غرب زدگی ارائه می دهدعصر دیجیتال و مطالعات محلی تأثیر تحولات مختلف الکترونیکی ، به ویژه اینترنت را در کتابداری مطالعات محلی بررسی می کند. انفجار اخیر در استفاده از اینترنت با افزایش علاقه به تاریخ محلی ، خانوادگی و جامعه ، همه زمینه هایی که کتابخانه های مطالعات محلی در آن برتری دارند ، مطابقت دارد. این کتاب مشاوره عملی در زمینه ارائه خدمات مبتنی بر وب برای کاربران به پزشکان ارائه می دهد. مناطقی مانند شجره نامه الکترونیکی و آموزش الکترونیکی تحت پوشش قرار می گیرند. مهم این است که این کتاب نمونه هایی از بهترین روش ها را ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان از تجربیات مبتکران در این زمینه درس های عملی آموخت.ساب دیجیتال نقش مهمی در طراحی پردازنده های دیجیتال با هدف عمومی و سیستم های تعبیه شده برای پردازش سیگنال ، گرافیک و ارتباطات دارد. علی رغم داشتن دانش بالغ در حساب دیجیتال ، هر نسل جدید پردازنده ها یا سیستم های دیجیتالی مشکلات جدیدی در طراحی حساب ایجاد می کنند. طراحان ، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این نمایشگاه جامع و پیشرفته از حساب دیجیتال ، راه حل های جامعی برای این مشکلات پیدا خواهند کرد.خوانندگان را به سمت توسعه راه حل های صحیح ، جلوگیری از اشتباهات شناخته شده و تکرار تصمیمات موفق طراحی راهنمایی می کند.
پوشش جامعی از نظریه های بنیادی تا روند تحقیقاتی فعلی را ارائه می دهد.
به سبک واضح و جذاب توسط دو استاد این رشته نوشته شده است.
هر فصل را با مباحث عمیق ادبیات اصلی به پایان برسانید.
شامل مجموعه ای کامل از بیش از 250 تمرین
Ercegovac و Lang ، دو نفر از متخصصان برجسته این رشته ، یک روش واحد در حساب دیجیتال ارائه می دهند ، و تئوری اساسی را برای طراحی عمل به روشی مستقل از فن آوری گره می زنند. آنها به طور مداوم از یک روش الگوریتمی در تعریف عملیات حساب استفاده می کنند ، مفاهیم را با نمونه هایی از طرح ها در سطح منطقی نشان می دهند و در مورد ویژگی های هزینه / عملکرد بحث می کنند. دانش آموزان و طراحان عملی به طور یکسان ، حساب دیجیتال را به عنوان مرجع قطعی و یک ابزار آموزشی سازگار برای توسعه درک عمیق از “سبک حساب” الگوریتم ها و طرح ها می یابند.
هیچ چیز قابل چاپ و قابل مقایسه با موضوع معاصر نیست
افزایش اهمیت اهمیت مطالعات محلی
انقلاب الکترونیکی را پوشش می دهد که در این زمینه به آن پرداخته نشده است
شهرنشینی ، تحرک رو به بالا ، جمعیت شناسی ، تغییرات محیطی و در دسترس بودن منابع طبیعی را که تأثیر تعیین کننده ای بر بیماری های گوارشی دارد
مدل هایی را برای بهبود بیماری های گوارشی ناشی از غرب زدگی ارائه می دهد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *